då var man 20 år.

och premiären på systembolaget är gjord =p

hade en riktigt bra dag =)
eller ja, jag var ju tvungen att jobba några timmar på morgonen, men efter det så var allt bra =)
fick mycket saker till min framtida lägenhet så nu är det bara den jag behöver för att kunna flytta =P

jag fick:
-bodanova saker, glas, assietter, kakfat, desert bestick (ska även få karaffen vid ett senare tillfälle)
- presentkort på IKEA
-presentkort på Duka
-presentkort på systembolaget
-kökshanddukar
-en sparelefant =)
-glas
-ljus lyktor
-pengar

så jag är helnöjd med min födelsedag.

(nu funkar det tydligen inte att ladda upp bilder så jag får göra det senare eller en annan gång.

och nu på lördag ska jag ha lite kalas för vänner, tyvärr så kan inte alla komma, men jag hoppas att dom som kommer får det trevligt =)
hör av dig om du också vill ha en inbjudan ;)

ne nu ska jag nog beställa sex and the city boxen =) yeey!

Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: hanna

2008-07-08 @ 18:36:13
URL: http://barahannah.bloggspace.se
Postat av: hanna

oooj =) jag råkade skicka iväg utan att skriva något. hehe.



jag tror pinsamt nog att jag inte grattat dig på din stora dag :$ sorry! i alla fall... grattis i efterskott!



kramar

2008-07-08 @ 18:37:34
URL: http://barahannah.bloggspace.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0