uppdatering om helgens bravader då =)

fredagen vet ni ju, den var så lugn en freedag kan bli :)
i lördags vaknade jag runt halv 11, men orkade inte resa på mig, så jag låg kvar och kollade på tv tills det var dags att kila till tåget :)
satte mig där och jag hade sån tur så de kom aldrig nån och ville att jag skulle köpa en biljett så jag sparade
40 kronor
;) YES!

när jag kom fram till örebro så regnade det såklart, men larsson stog där och mötte upp mig ändå :)
eller ah, hon hade inget val för jag hade aldrig hittat hem till dom annars ;)
när vi kom dit så käkade vi lite, sen bara tog det lungt, och hittade våra outfits för kvällen

 
Posar larsson i sina snygga kläder ;)


har såklart ingen bild på hur jag såg ut, men jag hade leggins & en svart kjol
svart linne & en kort vit jacka :)

när klockan närmade sig 5 tog larsson på sig ytterkläderna igen för hon skulle ut & möta stina & sandra vid tåget
då passade jag på att rota igenom garderoben igen, ifall jag hade ångrat mig när det gällde mitt klädval, men de hade jag inte så de fick bli vad det blev :)
så jag böt om, fixade frillan och sminkade mig
så när dom kom tillbaka så var jag redo att slå klackarna i taket :)
men när dom kom så vände dom i dörren igen, för de skulle ha käk så dom sprang över till McD
men sen stannande dom :) hehe

då började festen, vi inledde med lite lasse stefanz och dans,
sen fortsatte vi så tills de var dags att dra oss mot stan :P
vi kom till frimis runt 23, och insåg redan då hur dött det skulle vara,
men vi behövde inte betala inträde så vi gick in ändå,
jag & elin köpte oss varsin drink,
sen ville vi gå ut en sväng, och jag fick inte upp dörren, men de var tydligen bara att trycka på den,
så elin öppnade istället :p
men väl därute så träffade vi på Albin aban & hans kompisar från polen,
uj vilka lirare
men de var ju trevligt en stund, sen gick vi in och trodde att vi tappat bort dom bland alla 15 personer där inne,
men nej nej, vi blev sugna på att dansa en stund, och vilka står där om inte albin & lirarna :p
haha
så vi dansade med dom en stund innan det var dags att bege sig vidare ut på stan,
vi gick därifrån dels för att det bara var vårat "crew" där och såklart albin albans, men ändå :p
och dels för att alla int emådde så bra som dom kanske ville,
så lite luft var välbehövligt :)
vi kom till pitchers, där vi skulle vänta på erikas martin & co.
medans vi väntade på dom så kilade elin in på pitchers, för hon skulle möta lite annat folk där :)
men vi väntade utanför och då kom blandannat min bror ut och talade lite med oss,
trevligt trevligt,
mötte även några andra slirare,
efter ca 30 min så kom dom vi väntade på och våran promenad hemmåt startade.
resten av kvällen/natten var fylld av både det ena & de andra
men det är inget som resten av sverige behöver veta något om
vet man så vet man, annars har man inte missat nått.
så äre :)

somnade iaf inte förens runt 4 i lördags natt, och halv 11 vaknade man,
då blev det frukost, oboy & rostat.
fan va fint de va, längesen var det också, så jag klagade inte :)

när larsson skulle ta tag i disken så la jag mig i sängen och försökte sova, men de gick inte som ajg ville, så jag låg bara där, sen runt halv 2 somnade jag nog,
sov en halvtimma, sen var det dags att dra sig ut mot parkeringen där erikas lillebror väntade,
sen bar det av mot röfors :)

väl hemma så blev det kyckling sallad & lilla jönssonligan & cornflakes kuppen
inga fel där,
sen var det tänkt att jag skulle sova en stund
men då dundrar mor & far in och har köpte ne helvetes maskin, aka crosstrainer
så de blev inge sova där
för då var det snart dags för bio istället.

sålde godis i ett mer eller midre panik artat tllstånd med tanke på att folketshus föreingen varken hade köpt tillräckligt med dricka elle rhade nån växel,
men trevlig som jag försökte låta så var det bara att säga till kunderna:
 tyvärr, vi är i röfors, ingen fixar saker här, det är därför det ser ut som de gör & drickan är slut.
dom hade bara drickor till högst 20 av 90 pers.
bra jobbat folketshus.

men när filmen började så hoppade jag in till mamma larsson och hennes lilla tös som hade paxat en plats åt mig :) då var det bara att njuta av filmen Arn, tempelriddaren
jag tyckte att de var en mycket bra film, dock liite seg i början, men de gick över :)

när filmen var slut så kilade vi hem, satte mig vid datorn till typ 23.30
sen la jag mig & kollade på tv till 01.00 typ
sen sov jag, och vaknade inte förens typ 11 idag :)

när jag hade gått upp så var martina inne på msn och frågade om vi skulle ut & gå,
och de är lar tvi skulle de var ju så fint väder, så en promenad fick de bli :)
när vi kom hem så stallde jag mig på helvetesmaskinen i 12 minuter, sen var jag nära på att dö,
men de fick vänta, så jag tog en dusch istället
de var så skönt så.

efter de har väll inte hänt så mycket,
lagade mat tills mor & far kom hem från jobbet.

det var min helg & måndag :p

idag har även bloggen blivit lite upp piffad, tack kÄtty :)

men nu börjar jag få lite ont i ryggen
 sitter ju som ringaren i notre dame.

ryktas om att det blir idrottsgala på tv snart,
så jag måste lägga mig & värma upp sängen tills dess :)

Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Martina=)

ujuj! jaa, du hade rätt, ganska långt:P imorgon är det på´t igen, uju vad slimmade vi blir, eller kanske inte:P men vi försöker ju iaf! =) ses imrogon! PUSS

2008-01-14 @ 19:52:28
Postat av: Sara

Ha en mysig kväll framför Tvén!
Kram

2008-01-14 @ 20:53:39
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0