ny vecka igen

då var det en ny vecka,
jag klarade ju av förra veckan galant, men tröttheten satt i precis hela helgen :p
helt galet vad jag jobbade föra veckan, hoppas de blir ltie jobb denna vecka också,
var inge som ringde i morse och ville att jag skull ejobba iaf,
får se i morrn igen =)

helgen var hyfsat lugn,
efter jobbet i fredags var det kalas dags, terra hade fyllt 0 så vi hade lite mys/förfest för vissa dr
sen rog vi ner och bowlade i en timma :)
efter det drog vissa till krogen, andra hem & jag, carro, lilla noel och fiddeli drog till bk för att få oss lite mat i magen :p

i lördags jobbad ejag från 9-15
sen gjorde jagi nte så mycket, på kvällen gick jag över till grannen som fick en liten kristian i onsdags!
ååååh man bara smälter när man håller i sådär små små bebisar!

ochigår var jag inne på marieberg med rebecka och shoppade upp mina pengar
som jag fick av kära morfar & mormo k =)

det blev ett par jeans (äntligen)
en tjock tröja
en väska
en tunika
och lite små skit :p

mycket nöjd.

köpte ju också en jätte söt body till lilla kristian & en snygg tunika till hans storasyser izabelle =)

nu ska jag snart åka til hallsberg & plocka upp mor& kanske bror
så ska vi till willys och handla lite, och kanske ikea, om bror följer med

jaha nehe dags att kamma håret kanske,

Puss M

image81
jag & prins Noel i fredags =)

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0