ännu en helg är över

då var ännu en vecka över, då vaknar vi i morrn med nya tag. haha

idag har vart en rätt långtråkig dag. det enda som hände idag var att vi åkte ner till faster i morse
 för hennes bino bus fyllde 3 år :) (det är min fyrbenta kusin)
när vi kom hem så började jag med maten,
potatis gratäng & kött & beiarneise sås (eller hurihundan de stavas)
och såklart en sallad.
de var iiiinge fel ska jag be att få tala om!

efter maten blev det en snabb promenad med min kära vän tinus =)

annars har dagen bestått av hård slappning i soffan med mor.
satte mig även i ett mycket skönt bubbelbad en sväng.

när man inte jobbar så har man väldigt mycket tid över till att tillexempel tänka,
de är något jag gör en hel del kanske för mycket,
för ibland känns min hjärna överhettad och jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.

jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv,
jag vet inte vart jag hör hemma riktigt,
röfors? NE
L.A? vet inte

det enda jag skulle vilja ha just nu är faktiskt ett eget ställe,
där jag kan göra precis vad jag vill utan andras åsikter,
jag vill också ha ett bra jobb,
ett jobb jag trivs med och har roligt när jag går till.
det behöver inte vara världens mest välbetalda jobb (även fast de vore skönt)
bara man klara sig.
det är vad jag önskar mig mest av allt just nu.

så ser mina värdsliga problem ut för tillfället.

saknar för övrigt mina bebisar så sjuuuukt mycket :(

image80

men nu är det dags att sova en sväng,
ska jobba 4h i morrn ;p

Puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0