ny vecka igen då.

då var det måndag igen,

har ju som tidigare skrivet jobbat hela veckan på finnerödja skola som har gått utomordentligt br a=)
 
i fredags när jag kom hem från jobbet och satte mig en stund för att kolla på tv
så ringer min mobil och det är mari louis som frågar om jag vill med till ikea, och de är klart jag vill =)
jag tackar inte nej till marre & ikea i första taget  =)
när vi hade vart inne i örebro en sväng så bestämmde vi oss för att kika på lets dance ihop och så fick det bli.

i lördags var det en ganska lugn förmiddag, skjusade mor till tåget, hälsade på både farmor och mormor =)
sen bar det av hemmåt för då skulle jag skjutsa in min kära vännina tinus till örebro =)
för hon skulle ut och äta lite middag med sina jobbarkompisar.
när jag hade lämnat henne där åkte jag till kumla och solade hos "tant brun"
sedan mötte jag upp Bella på torget och det blev exklusiv middag på maestro mycket trevligt =)
sen kilade vi upp till brors lägenhet och kollad epå melodifestivalen och se upp för dårarna.
sen ringde tinus och ville åka hem
då hoppade vi in i bilen och for till örebro för att hämta henne & även mor min. =)
sen blev de sova.
och igår så var det upp ur sänge och in till örebro igen, men denna gång
föratt åka till relaxen på G-vik med min martina
MYCKET trevligt, och ska absolut göras om igen.
hade de jätte skönt hela dagen,
vi solade, badade, bastade och slog halvt ihjäl oss i forsen =)
och så simmade vi några längder med =P
när vi var färdiga där så åkte vi in till stan för att gå och ha en romantisk middag på Hellas, och gud vad det smakade bra. uuuunderbart.

sen åkte vi hem, och jag hade glömt nyckel så jag fick gå till faster och hämta hennes,
sen blev det hem och vila i soffan en stund innan mor kom hem
och då var det snart dags för besök eftersom hon fyller år idag,
så passade vi på att bjuda över "stora" släkten i går ist :p

idag ha rjag inte gjort nått, mår inge bra =/
har precis ringt ner till jobbet och sagt att jag inte kommer,
känns som magen håller på att vända sig utochin =S

annars i veckan ska jag jobba:
torsdag, kl 9.15 - 15.15 på eklunda skolan
fredag: kl 9.15 - 15.15 på eklunda skolan
och
lördag 8.45 - 15.00 på matxtra
så är det någon som vill hitta på nått i veckan eller lördag em. så hör av er =)

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0