Träningsvärk!!

var och tranade igar pa gymmet
ett power lower pass, alltsa nedre magmusklerna & benen i en timma, de gick bra :) inte sa jobbigt som jag trodde att det skulle bli!
men med tanke pa att jag inte har tranat pa ett jakla bra tag sa kanns det ju desto mer idag, aj aj, jagkan kanppt satta & stalla mig upp :p de tar emot lite haha

men jag ska ta lite dunderhonung sen och i eftermiddag ska jag dit & spela tennis ! :) 
skam den som ger sig, och efter tennisen ska jag hoppa i bassangen och simma lite, sen koppla av i jacuzzin som finns ocksa ! :) kommer bli fiiint som snus.
bamse
det blev TYVARR ingen tennis, eller simmning :(
 far se om jag gar och simmar i morrn istallet..
men idag iallafall sa tog jag mitt forsta & sista yoga pass..
det ska vara avslappnande, men anda traning.
jag tyckte bara det kandes besvarligt mast ejag saga.. sa det ar inget for mig..
men nu har jag iallafall provat :p

en kommentar kanske? =)
Postat av: Anonym

Låter underbart de:)
söt där.
puss/sally

2007-09-25 @ 22:03:14
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0