Segdag..

Idag ar jag inge pigg, var barnvakt med michaela igar at 4 barns & en liten valp :)
somade runt 2 i natt och vknade vid 8 i morse.. INGE skont, alldeles for fa sovtimmar, men ska ta igen dom nu en svang.. sen ska jag ga och kopa mig natt att ata.. borjar bli hungrig.. ska nog kopa taco chips, sa det far bli en nacho tallrik idag :) mmmmmumms, d ar sa skont att bara slang in det i micron sa ar det klart, lite chips och ost, sen skara upp lite gronsaker bara, de ar fint :)

har var och handlat lte idag, kopt e2 par tranings byxor (ska ju borja trana pa gym vafan) :p och strumpor, och hogtalare till min mp3, svin bra :) kosta bara 7 dollar, typ 40 kr :P hehe inte varldens basta kvalitee, men skont :) da kan man lyssna pa musik innan man ska sova :)!







*uppdatering*
det blev nacho tallrik och salsa sas + lite gronsaker, och det var fruktansvart gott! :)

har ont i hela kroppen idag..:S vet inte vad som har hant, jobbigt att andas har jag lite grann md, men de ar fran 9gar nar jag gosade med hunden, men det brukar alltid ga over nar jag har tagit medicin, men inte idag..
hoppas bara det ar battre i morrn (ska ivag & trana p gym) och att jag inte borjar bli sjuk..de pallar jag inte.. :(

vill bara skriva ocksa hur mycket jag saknar alla hemma, men nart har 3 manader gatt och jag ar hemma igen, annars ar ni valdigt valkommna att halsa pa har hos mig :)
morfar & en "kusin" kommer hit den 1 oktober :) det kommer bli sa himmla kul :D ser verkligen fram emot det! :)
fa lite saker hemmifran och sadar :) (forhoppningsvis lite pengar ocksa ;P hehe)
men det ska iallafall bli jatte skoj :) synd bara att det inte ar fler som kommer over, fast jag forstar..det ar ganska dyrt, och tar mycket tid.
nar morfar & jenny har akt hem sa ar det bara 2 manader kvar tills mamma kommer ocksa :D
sen ar det inte manga dagar kvar tills jag aker hem, pa bade gott & ont..
kommer ju sakna alla harifran SJUKT mycket nar jag aker.. kommer grata som bara fan.
men sammtidigt sa far jag kommer hem och traffa alla kompisar igen & min jennie :)

sen far man se vad som hander efter nyar, om jag far jobbet jag har sokt sa stannar jag hemma, men om jag inte far det sa lamnar jag sverige i 3 manader till :p

men den dagen den sorgen, nu ska jag kolla pa remember the titans eller nan annan film som gar pa tv.

so long, Puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0