Igar karatefylla - idag INTE okej

image12

haha ja de var ett jakla drag igar.. (tror jag?!) :p
vi borjade har hos mig att dricka lite & at lite mat sen gick vi ne rtill Hermosa beach och letade efter festen :p
men vi kande att vi ville dricka lite mer innan viskulle ga in pa forsta stallet, sa vi gick och kopte och nagre fardigblandade drinkar i plast flaskor ochsatte oss pa piren och drack och delade varandras karatefylle aventyr :p det var trevligt maste jag saga :)

sen gick vi in pa forsta stallet, de var helt okej, men inte sa mycket folk som sist, men vi tog ta redbull vodka dar, och da borjade man kanna sig vid liv ;P
maste bara saga att jnar jag kopte min andra sa var det mer vodka an redbull i glaset..haha sjuka drinkar dom har har borta :p men dock sa kul :)
efter ca en timma sa kannde vi att det var dags att rora pa si sa vi gick tll ett av de popularaste stallena i hermosa Sangria, dar gick i in och kopte oss varsin drink, vet inte vad jag fick, men tydligen sa gick det ner..
sen kom det en trevlig amerikanare och ville bjuda pa shots.. det var dar det gicksnett :P hahah
tog tre sambooka shots, sen ar det svart i minnet..
och vad har vi nu lart oss?

DRICK INTE SAMBOOKA, DET AR RENT GIFT!

och med all ratt sa sa magen ifran och sambookan &allt jag atit under dagen kom ut, sen tog jag en taxi hem och la mig i sangen :) det var skont!

idag kan jag inte saga att jag mar som en prinsessa
men man mar som man festar :)

maste ga och kopa natt fett att ata sen, CHIPS!
sjukt langesen jag at nat sant, med tanke pa att vi gar pa en diet har jag & andrea :)
och det gar at ratt hall maste jag saga :D!

ska aven tillagga att jag har blivit blond igen :p

men nu ar det dags att leta efter mat, magen vill ha! :)

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0