idag kommer morfar :D

sitter har och bara vantar tills morfar & jennys taxi ska komma hit nu :)
dom borde komma nar som hellst! :)
det kanns skont att dom ska komma hit :) dels far jag traffa folk hmmifran & dels for att fa visa dom runt hur jag lever just nu och hur det ser ut har + att vi ska gora massa roliga saker dom har 9 dagarna :)!

annars hander inte sa mycket,
har borjat jobba for en familj till, som jag kommer jobba for nan kvall i veckan. skont med lite mer pengar :)!
har kommit igang och borjat trana endel med, de kanns skont :)
kommer helt klart ga dit och simma sa ofta som moligt nu..s viiiinars skont var det :) jacuzzin var varm, jatte varm, men dock sa skon!

hepp ska ga ut och satta mig i sommarvarmen har utanfor och invanta taxin :)

ha en bra dag!
Puss M

blomma

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0