Hollywood

japp, var ju som sagt i Hollywood med morfar & jenny i fredags :)
vi ahde jatte trvligt, gick pa ett vax museeum med massa kul att kika pa, gick pa den beromda walk of fame,
sag hollywood skylten, men fick tyvarr inga bra bilder sa.. det far bli nasta gang jag aker dit :D
for det kommer bli fler ganger, :)
nar vi kom dit sa var jag mest installd pa att hitta high voltage, och det gjorde jag ju ocksa :)!

sen knalla vi bara runt och kikade pa allt mojligt, jag kopte inget.. kannde att pengarna som gick at till tattueringen fick vara nog for en dag :p hehe!

hepp, morfar & jenny ar har.. vi ar barnvakt ikvall sa jag ska vara lite social ocksa :)
kanske skriver mer i morrn kvall! :D

Puss M.


solnedgang i hermosa beach :)


Morfar & Jenny vid piren i Redondo beach :)

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0