djupa funderingar, fran en hjarna som kanske inte borde tanka sa mycket (?)

sitter har och bara funderar, jag har vart borta en valdigt lang tid fran alla nara & kara nu. snart 5 manader.
sitter och laser pa olika bloggar dar folk skriver vilka deras vanner ar och mycket annat.

det jag har svart att gora ar att saga vilka som ar mina basta vanner, for just nu vet jag inte, jag vet inte vilka av mina (som jag hade innan jag akte hit) basta vanner som finns kvar nar jag kommer hem.
det ar svart for vissa hor aldrig av sig, eller skriver pa msn.
jag kan inte pasta att jag ar bra pa det heller, men det kanns jobbigt nar vissa som man vill ska skriva:
"Du mia, jag saknar dig, det ska bli kul att ses nar du kommer hem."
inte ens skriver hej.

men det ar vall en del av valet jag har gjort?
att aka tusentals mil fran vanner, och da aven vanskapen?

det som da kanns annu tungre ar att om jag aker till england efter nyar, dom som jag vet saknar mig nu, kommer dom forsvinna da med?
jag vill veta hur allt kommer att sluta.
men det ar en av livets stora overraskningar antar jag?

en person, som betyder sa galet mycket i mitt liv, jag kan inte leva utan henne,
det har alltid varit & kommer alltid att vara vi,
anda sen fodseln, vi kanske inte har vart basta vanner genom aren
men har anda alltid funnits dar for varandra.
aven om du vill bli av med mig sa kommer jag alltid vara dar, for jag behover dig i mitt liv.
du vet vem du ar.
(en vecka och tva dagar)
jag alskar dig.

Puss M

puppies

tro nu inte att jag har glomt alla andra underbara vanner jag vet att jag har, men den har..hon har satt ett alldeles speciellt spar i mitt hjarta.


en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

Mia du ska veta att du har mig kvar i allfall...Hoppas du vet de:) Har samma känslor som du även fast jag bor här i sverige bara nio mil från Askersund.. Det är inte många som hör av sig som man kanske förvänta sig, man vet inte direkt vilka mna har kvar?? Men du ska i allfall veta att du har mig kvar:) Och jag saknar dig jätte mycket

2007-10-30 @ 07:58:42
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: MARTINA=)

HEEEEEJ! Satt nyss och läste din blogg, alltid lika kul=) Snart, snart kommer du hem..tänk va fort det har gått sen jag va hemma hos dig och kramade dig hejdå! fattade nog inte riktigt att du skulle vara borta så länge då, men sjukt mkt tack till snubben som faxde internet, för utan honom hade det varit bra mkt värre att vänta på dig här hemma.. nu när vi kan skriva lite på nätet känns det ju nästan som att vi träffas iaf=) :P Men det kommer bli bra mkt bättre när jag får se dig i verkligheten=) OCH vi har massor att ta igen! vi måste shoppa, titta på någon halvdålig film i din säng, köra bil (en ny stjärna har ju fötts,CLION:P) haha! sen måste vi ut och gå, prata massa strunt OCH det viktigaste av allt, bara va! Sen när vi har gjort allt det, då kanske du drar till england, men vet du! då kan jag hälsa på mååååånga gånger. Åhh vad jag längtar efter dig nu! Men det känns så kul att du ha dte så bra och trivs=) tänk nu är du där du ville vara hela trean, låångt borta från skolvärlden och lever loppan! Sååå, nu tycker jag att du njuter skiten ur den (lilla) tid som du har kvar innan du kommer hem till kalla röfors och till mig=) och slösa inte bort tiden genom att ha panik över vad som kommer hända sen, det löser sig alltid!! tro mig! vem kunde tro att jag skulle va där jag är nu för ett halvår sen tex! NU känner jag att det börjar bli ett vääääääldigt långt inlägg:P:P men det struntar jag i:P du förresten sjukt söööta hundar, en gassemannen ju:P Ta hand om dig nu piraten:P så kanske vi hörs i natt på msn, om du inte är ute på galej och inte är trött som en gnu, men dte ska jag försöka att inte vara! :P älskar dig!

2007-10-30 @ 14:43:03

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0