da var det "vardag" igen da,

nu har morfar & jenny akt hem.. vi hade verkligen 9 skona och roliga dagar :)

pa sondagen innan dom akte sa skulle robert & andrea pa middag med en gammal kompis, sa jag, morfar & jenny fick vara barnvakt :p
men det var bara kul :)
ungarna ar sa duktiga sa !
nar vi satt och kikade pa tv efter ungarna hade lagt sig sa borjade jag frysa som tusan.. hade antagligen feber da.. for de andra tyckte inte de var kallt, och nar dom hade tagit en taxi hem sa gick jag och la mig i sangen, men kunde inte somna for jag fros, sa jag tog pa mig mjukisbyxor & en tjocktroja och la mig under tacket, men de hjaplte inte.. fros som bara den sa jag tog min sista ipren och somnade som en prinsessa & sov nagra timmar sen vakade jag igen av att jag svettades, sa de var bara att kla av sig.. somnade sedan om igen for att vakna upp nagra timmar senare av kylan igen..
madde inge bra nar jag gick upp runt 8 pa mandagen, sa jag gick och la mig igen, och vaknade 10.. SHIT jag skulle ju ha hamtat morfar & jenny nu tankte jag.. men ajg ringde och fragade vad dom ville gora sa vi bestammde oss for att aka ner till stranden.. skont tankte jag da behover jag inte rora mig sa mycket.. sa ar det varmt & skont ocksa :)!

nar vi kannde att vi var fardiga pa stranden kilade vi tillbaka till motellet och skulle vila en svang, men vi sov i ca 3 timmar :p hehe
nar vi vaknade, da var klockan runt halv 5 sa kande vi oss lite sma hungriga sa vi gick till McD och kakade lite :)
sen gik vi hem hit och bara tog det lungt en svang..
sen gick vi och kopte lite alkohol som de skulle ha med sig hem :p
sen kom vi tillbaka hit och da skjutsade jag dom till motellet, sen gick jag och la mig.. :) skont.

och pa tidagen var det dags att ta farval. da skulle dom hem till kalla sverige igen.

men vi hade nio roliga dagar!
kort sammanfattning? hm.
vi var ute och gick valdigt mycket, nar vi kollade pa massa saker.
at mycket god mat,
vi shoppade,
var i hollywood (jag tattuerade mig)
solade (dom badade)
och sa akte vi en battur da vi sag sjo lejon & delfiner! :D
de var ungefar det vi hann med & gjorde de har dagarna, tiden gick sa fort :)

 

vill bara tillagga att det bara ar 2 manader kvar tills min mamma kommer hit ocksa :D det ser jag fram emot!

men nu ska jag ga och vara social mot barnen, jobbar ju faktiskt :p hehe

men ha en skon kvall!

Puss M.

en kommentar kanske? =)
Postat av: S&B

Hallojs!!
Ni verkar ha haft det gött alla tre under 'morfar' vistelsen ;)
TATUERAT dig!!!! Nu vill jag abslout se motivet du fått dit på kroppen ;) maila kort eller släng in den på bloggen ;D
Kramz faster (den yngste av dom ... fast det är ju klart ... den äldre sitter bredvi för tillfället ;)

2007-10-14 @ 14:57:03
URL: http://web.telia.com/~u52804581/
Postat av: S&B

Uppsi Dejsi ... hittade bilden hehheee ...
Kramz igen

2007-10-14 @ 14:59:35
URL: http://web.telia.com/~u52804581/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0