thanksgiving & massor av mat & fest

nu har man firat sin forsta thanksgiving :)
firandet borjade i onsdags da gymmet hade ordnat ett thanskgivingparty pa krogen sangria har i stan :p
mycket trevli kvall, traffade massa roliga snubbar efterat, en som var fransman, en som pratade tyska & en som hade bott i norge ett ar sa han pratade norska & svenska, mycket skoj :p haha

pa torsdagen var det dags for thanksgiving middag hoss failjen sundell :) mycket & massor av god mat. de var som ett mindre julbord, och man vet ju hur sanna brukar sluta. man ligger utslagen i sangen for man ar sa matt :p haha

och pa fredagen var jag bjuden pa annu en thaksgiving middag hos familjen sullivan, mycket mycket trevligt och massor av god mat aven da. men den kvallen aslutades pa en krogrunda, treevligt trevligt :)

pa lordagen var jag helt slut efter all mat & allt festande sa de fick bli lungt, skulle ha spelat bowling eller natt pa kvallen, men de andra ville ga ut istallet, me najg hade lite huvudvark och var galet trott sa jag avstog och stannade hemma. kl 22 somnade jag och sa vaknade jag runt 9.30 i morse SKONT att sova ut lite.

idag har det vart hyfsat lungt, akte till ross i morse, en ganska stor affar och skulle shoppa lite men de blev inte mycket, gick mest bara runt och kikade kopte en shaker som jag tankte ha med mig hem, men jag tappade den i backen sa fort vi kom utanfor affaren sa jag ska ta med de n till festen pa lordag istallet :P haha SNALT. men vafan ;P
nar vi kom hem blev det gymmet en snabbis, sen hem och duscha for att sedan ata annu en utsokt middag, vi hade bjudit over familjen morris pa middag, mycket trevligt :)
sa nu sitter jag har och funderar pa om jag ska till gymmet igen en snabbis for de blev endel graddsas ikvall :p
men de kommer nog bli sangen ganska snart och lite zappande framfor tvn :p

i veckan far vi se vad som hander, sa iallafall till mamman jag hjalper ibland att jag ville jobba mer den har veckan sa de blir det nog :) skont.

men nu ar de dags att flytta sig, sangen kallar ;P

god morgon sverige & night night usa.

bara 23 dagar kvar nu. 15 tills mamma kommer :)

Puss M



en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0