sanrt helg igen :)

da ar det torsdag och snart helg igen.. skont :)
den har veckan har vart ganska lugn, inte jobbat sa mycket, men lagom.

nu ar det bara 33 dagar kvar :D och jag langtar bara mer och mer tills mamma kommer hit nu :D
vill visa allt som jag gor varje dag och hur det ser ut i mitt liv nu :)
for det ar ju som sagt lite annat an lilla rofors som bara har en biograf och en halvtaskig fotbolls plan.
har finns allt verkligen :D

kommer sakna usa, och min familj har.
men jag har redan forvarnat dom om att jag kommer tillbaka :)
aven om det inte blir for att jobba sa kommer jag garanterat aka tillbaka sa ofta jag kan och bara njuta av detta underbara land. sager bara WOW.
nagot som jag har tankt pa som jag vill gora ar att besoka alla amerikas stater, inte alla pa en gang, men innan jag dor vill jag kunna saga att jag har sett hela usa :) for det ar verkligen underbart.

tillbaka till verkligenheten,
den har helgen blir det forhoppningsvis rundtur/utgang i hollywood i morrn,  annars formodligen nasta helg,
pa lordag ar det kalas for Ava, varan granne som fyller 2 ar :) hon ska ha ett ladybug kalas :)

sen far man se vad la har att bjuda pa denna helg.

sitter har och funderar pa vad jag ska kopa till folk i julklapp, och vilka man ska kopa till.. det ar sa svart sa jag blir galen.
men jag tror jag har en ratt bra lista pa vilka jag ska kopa till :)
skulle vilja kopa med nagot till alla, men som sagt sa blir man tyvarr inte rik pa att jobba som nanny ;P
men men,

folk fragar vad jag onskar mig ocksa, men jag vet inte vad jag vill ha.
for eftersom allt ar mycket billigare har sa koper jag med mig det mesta jag vill ha hem.
men jag har sagt till mamma att informera slakten om att pengar kommer behovas.
for er andra da.. OVERRASKA mig :) haha
har ingen direkt onskelista iar, de kanns lite jobbigt :P men sammtidigt bra, for da vet man aldrig vad man far i julklapp ;)

och om nan kanner for att ge min mamma pengar som hon kan ta med hit nar hon kommer sa ar ni mer an valkommna att gora det :p for jag ska kopa mig en digitalkamera som kommer knipa i planboken :p haha

hepp, ska gora mig iordning for en runda pa kopcentret nu.. ska hjalpa tomten att hitta nagra av alla presenter som han ska leverera till kalla sverige ;)

so long!
Puss M

image45

baby all i want for christmas is yooooooou, yoou baby.
sjukt bra lat :) den ar jul.
haha de kanns konstigt att lyssna pa jul latar nar mna sitter i 23 gradig varme.. :P

 

en kommentar kanske? =)
Postat av: mamma

Ja längtar du så vad tror du inte jag gör då:)
herregud,men tänka på resan vill jag inte det blir så konstigt i magen på nåt vis;)men jag "hittar nog" fram till dig. Vad tiden ändå gått fort o va mycket du fått varit med om medan vi gått här o lunkat i samma spår. Fast du kommer inte känna igen dig..Älskar dig

2007-11-16 @ 00:53:01
Postat av: Martina=)

heeeej min pingla=) jag lääääängtar efter dig! men snart snart är du hemma här hos mig igen! jippi! hoppas de sista veckorna går lika fort som dom har gjort hittills, för då går det undan:P näähepp, nu är det dags för mig att sluta ögonen några timmar:P men ta hand om digoch njut av värmen lite åt mig är du rar, för här hemma är det sjukt kallt, och värre blir det ju tyvärr:P hoppas vi stöter på varandra på msn eller så i helgen, så vi kan växla lite meningar live, så att säga:P God natt

2007-11-16 @ 01:29:17
Postat av: Martina=)

meeeeh, mkitt hjärta kom ju inte med!=(=(=( jajaj jag sickar ett nytt och några till:P:P hahah! Puss!

2007-11-16 @ 01:30:46
Postat av: Martina=)

ahhaa, det går inte att skicka sånna:P jajaj, det är ju tanken som räknas:P

2007-11-16 @ 01:31:54

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0