hejsan hoppsan :)

da har nastan en helg till rusat forbi, och en vecka mindre tills det bar av hem till kalla sverige, 41 dagar kvar nu bara! :) pirrigt!

i fredags blev det lite shopping, men inget dramatiskt, men pallade inte sa mycket sa det fick bli en bio! :)
fred claus fick det bli, SJUKT KUL film! haha
oj oj, det ar en sam film man bara maste se, aven om man inte tycker om den sa kommer det bli en jul klassiker ;P
fast jag alskade den.

efter det blev de hem & gora inget.
lordagen var lugn, akte till hermosa beach for att traffa nagra svenska tjejer & ata lite lunch, super mysigt, fint vader & hela kittet. efter det bar de av till kopcentret, men v pallade inte att ga dar sa vi akte hem, jag skulle jobba pa kvallen, sa de blev lungt, skulle har vart utgang annars, men icke.
skulle ha vart pa massage nu ocksa, men andrea sa igar att hon skulle pa en valgorenhets grej pa roberts resturang, sa jag ringde och avbokade, och i morse sa hon att hon inte skulle aka iallafall.. =/
sa jag ringde snabbt som ogat till massage stallet for att se om min tid fanns kvar, men ICKE. da blev jag lite sur faktiskt..
men men de finns ju kvar. likasa smartan i min otroligt stela rygg som verkligen hade behovt en massage idag.

sa jag tog bilen och plockade upp michaela sa akte vi till target och shoppade loss lite,
kopte mig en mascara, eye liner, note books & en film, och inte vilken film som hellst utan
 CHARLIE AND THE CHOCOLATE FACTORY, 9 dollar, sa jag slog till ;)

och om ca 2 timmar ska jag michaela maja & madelene aka till venice beach :) de ska bli kul, har inte vart dar an :)
sa far vi se vad som hander dar :P

me njag ska satta mig och bara ta de lungt nu, kolla pa alladein med ashton blir de ;)

ska aven tillagga att jag har blivit lite vuxen nu ocksa, dom har en peppermint mocha pa starbucks som ajg var tvungen att prova, och de var gott :p sa nu dricker jag mocha, och de ar ju typ som kaffe :P
har druckit de i 3 dagar nu :P haha
hepp dags for alladin,

PUSS M

image44

en kommentar kanske? =)
Postat av: S&B

Hallojs lilla vännen min!!
Du verkar ha fullt upp 'over there' ;) ... OCH stor börjar du också bli ... tänkte på kaffet jaja, eller nästan kaffe iallafall.
Snygg klänning!!!!
Här hemma biter kylan tag i mina fylliga (?!) kinder *asg*. men 'kusinerna' älskar't ;)
Många långa kramar från oss alla ... puss puss

2007-11-13 @ 20:51:42
URL: http://web.telia.com/~u52804581/
Postat av: Elin H

underbar film! håller med fullt ut :) man blir bara så godissugen.....hehe

2007-11-20 @ 22:10:56

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0