WOOOHOO

nu ar det bara 13 dagar kvar.
och bara 5 snart 4 dagar kvar tills morat kommer hit och halsar pa!
det kommer bli sa himmla kul! traffa lilla mamsen igen och visa henne min nya familj & vanner har borta
sa hon far se hur man lever i amerika! :)
sen ska vi aka hem tillbak til hederliga lilla sverige!
och det ska bli sa himmla kul! da far jg traffa alla igen,
(och ja jag vet att jag skriver det i varje inlagg, men ajg saknar alla sa galet mycket! :)
men snart sa ;)

nu far ni ju garna kommentera lite ocksa, annars tror jag ju att ingen saknar mig dar hemma :P haha

vet inte vilka jag ska koa julklapar till heller, har fixat de mesta, men anda
kanns som att endel kanske forvantar sig att fa natt, men som ajg kanske inte tanker pa,
och som sagt sa blir man inte rik pa att jobba som nanny, sa alla kommer inte fa heller.

men men , nu ska jag kila ska ivag och kopa natt att ata :p

hade bra
sov gott sverige! :)
Pusss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0