vad tycker du bast om bland julens alla godsaker?

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar
- Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Paradis - Alladin
Sylta - Pastej
Glögg - Julmust
Rödbetssallad - Dopp i grytan
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Kalle Ankas jul -
Kan du vissla Johanna

hur skulle din lista se ut? :)

image55

snart ar det jul, oj vad jag langtar ! :)

bara 9 dagar kvar tills jag ar hemma :)
och i morrn kommer mamma hit till mig :D

Puss


en kommentar kanske? =)
Postat av: S&B

MIN LISTA NEDAN ;) ... satte * på det jag tycker bäst om:
Pepparkakor - *Lussebullar
Skumtomtar - Knäck **hmm både och ;)
*Ischoklad - Marsipan
*Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv - Julskinka **båda går!
Lax - Sill *fy f-n
*Paradis - Alladin
Sylta - Pastej *nämen fy igen!!!
Glögg - *Julmust
*Rödbetssallad - Dopp i grytan
*Ris a la malta - Risgrynsgröt
*Kalle Ankas jul - Kan du vissla Johanna

//Puss på dig gumman ... synes snart ;)

2007-12-11 @ 19:07:56
URL: http://web.telia.com/~u52804581/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0