om 5, snart 4 dagar.

da bar det av hemmat till kalla kalla sverige igen, jag vet inte riktigt hur jag kanner over det.
jag vet ju att jag kommer sakna alla har sa sjukt mycket, sa det finns inte.
kommer bli en jobbig dag, den 19e december.
men den 20e december kommer bli sa himmla kul! :) da ska jag fa traffa alla mina hjartan hemmifran igen! :)
det ser jag valdig mycket fram emot, men sen da?
vad ska jag gora?
var hos en spa tant forra veckan som sa att jag skulle jobba som flygvardinna,
eftersom jag vill resa mycket och sant,
men vi far se.. ska ara hemma ett tag och bara vara forst.
skriva upp mig pa varenda vikarie lista i lanet och sen far vi se vart livet for mig :)

kommer sakna min "familj" harifran sa det kommer gora ont.
men jag kommer tillbaka :)

 nu har mamma vart har ett par dagar! :) vi har shoppat, shoppat och igar var vi pa disneyland.
DET AR DEN LYCKLIGASTE PLATSEN PA JORDEN!
jag lovar, nar man sitter och tittat pa den otroligt vackra, roliga och helt magiska paraden
sa forsvinner alla problem man har den stunden.
Det ar en kansla som inte gar att beskriva, men det ar heelt underbart. :)

det ar sa kul att mamma har kommit, det var sa skont att se henne nar hon stog dar pa flygplatsen och vantade pa oss da blev jag sa himmla glad! :D och stolt over att hon klarade sig hela vagen hit helt ensam :)

men nu ska jag ga och lagga mig ! :)
natt natti,
god morgon sverige ! :)


Disney slottet :)

image57
Cinderella & hennes prins :)

en kommentar kanske? =)
Postat av: Martina=)

saknar saknar saknar saknar saknar saknar dig! meeeeen nu är det verkligen inte långt kvar! =) och det bästa utav allt, vet du vad det är?! joo, jag slutar tolv på fredag! så då tar jag med mig anders kommer till dig! om du nu inte ska på något äventyr så att du inte är hemma! men ha det så bra ! LOVE!

2007-12-17 @ 16:58:30

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0