nyårs afton 2007,

hur kommer detta års sista timmar att bli?
jag hoppas på TOPPEN!
det visar sig :)

och det är nu man ska skriva ner vad man har gjort under hela året, men jag orkar inte skriva allat så jag skriver de 2 viktigaste sakerna :)

1. Jag tog studenten
2 Jag tog en stor resväska fylld med kläder och små skit och åkte till Usa för att spendera 6 månader där.

och nu ska man skriva vad man har för planer på år 2008,
jag har tänkt ut endel planer men jag kan inte avslöja dom just nu.

jag ska iallafall flytta hemifrån, det är jag redo för nu känner jag :p
blir alldeles galen ibland när jag går på ikea och bara kollar på sånt som ajg vill köpa till min lägenhet sen :p hehe
men men, man får se :)

skriver mer en annan dag, nu är det dags att krypa ner :)

PUSS & ha en förjävla rolig nyårsafton!

image59

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0