jahopp, då var julafton över

då var årets julafton över, det känns bra :) vi hade en jätte trevlig jul här hemma med släkten som sällskap, mycket god mat, endel klappar, och såklart kalle anka :)
en tomte kikade också förbi :)

nu har jag snart vart hemma i en vecka, och det känns bra, men vad uttråkad jag är,
och så har jag inte riktigt stallt om mig till svensk tid än känner jag, :p somnar runt 8 på kvällarna och vaknar vid 6 ungefär, de är inte så skönt. men det blir väll bra nångång snart hoppas jag :)

det har vart så kul att träffa allt folk igen :) har träffat de flesta, men några guldklimpar har jag kvar :)
marre kommer hit i kväll och ska mysa lite, och jessika får jag inte träffa förens efter nyår, dom ska ju till sälen och leva livet i en vecka :D
sen har jag tjejerna från klassen, men dom ska jag träffa i morrn när vi ska till carro och käka lite tacos,
och så ska jag premiär gosa med Noel :D

sen träffar man ju folk eftersom, så det blir bra.

hepp, skulle egentligen behöva duscha innan marre och kanske tinus kommer över, men vi får se :p haha
jag har ju köpt några nya dofter från usa som jag har nu, så jag kan lukta gott ändå ;p haha

nu får det bli dags att göra nått annat,

planer för nyår? hör av er!
uttråkad som jag? säg till :p haha


Puss M

image58

vill bara tillägga att jag har vart där nu ett par gånger ;) PUSS

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

Jag vet inte häller vad som händer på nyår?

2007-12-26 @ 10:30:53
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0