idag kommer min mamma :D

nu ar det bara nagra timmar kvar tills alskade mor kommer hit till mig! :D
det ska bli sa himmla kul, det var ju 6 manader sen sist vi sags

den har veckan ska det sista innan hemfard inhandlas,
dvs. julklappar och saker till mig sjalv :)

men jag ska hoppa in i duschen snart, har vart pa gymmet och sen stadat rummet och plocka lite i huset,
sa de ar fint tills mor kommer :)
sen ska jag nog ga och lagga mig en stund, sov inte sa bra i natt, somnade sent igar och vaknade halv 7 i morse
TACK BARN! =P

hepp,
later dudes.

Puss
.

en kommentar kanske? =)
Postat av: Jessika

Ser fram emot våran bubbel och bastudag =) Saknar dig bruden!

2007-12-13 @ 16:53:43

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0