idag aker vi hem. =) =(

idag ar det dags att lamna underbara amerika, california.
usch det kommer bli tungt, sa nyss hejda till robert, pappan, de ar jobbigt..
uuuuusch vad jag kommer grata nar jag sak saga hejda till barnen sen.
='(

men sen nar jag kommer hem, efter en 13 timmars lang flygresa sa kommer jag grata av gladje istallet,
for da kommerj ag traffa min pappa, mina broder & min tinus igen! :D :D
sen ar det planerat att jag ska traffa gamla bf ligan den 26, de kommer bli kul med, vi har ju en ny medlem dar som jag ser oerhort mycket fram emot att traffa, NOEL! :D

men de ar dags att plocka ur det sista ur rummet nu..

hajsalange,
nasta gang jag skriver ar jag hemma i mitt rum, och skriver pa min dator. :)

Pusss

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0