helg igen :)

idag ar det fredag igen :)
det har vart en bra vecka, har inte gjort sa speciellt mycket eftersom jobben har borjat tunna ur lite mer..
de ar lite jobbigt eftersom pengar alltid ar skont att ha, men anda jag klara mig, har ju bar a18 dagar kvar har i staterna nu, och det pa bade gott & ont.
det skabli sa otrooooligt skont att komma hem och traffa bada gamla och nya vanner :)
har ju flera nya bebisar att lara kanna nar jag kommer hem :)
plus att jag far pussa & krama pa mina andra vanner och min familj! :)
MYS,

den svenska foreningen (eller vad det ar) ska ha en svensk julfest i morrn,
men de kostar 50 dollar for 3h, och jag har inte jobbat sa mycket sa de kanns lite sadar faktiskt,
sa jag har bestammt mig for att inte ga,
jag aker hem till Angie, min amerikanske vannina.
for vi ska ha en fest i morrn, lite avskedsfest for mig :) och en in/utflyttningsfest for angei och hennes syster! :p
dom har bott dar i nagon manad och ska snart flytta igen.
det kommer bli kalas roligt :)

det kommer bli sorgligt att aka hem & jag kommer nog grina hela vagen till sverige bade for att jag redan saknar min otroligt underbara familj harifran, och for att jag ser fram emot att fa traffa min familj hemma igen! :)
fast mamma kommer snart hit iallafall! :D
om 10 dagar! :D:D:D:D:D
jag saknar mami, papi, big bro & lillen sa himmla mycket, men snart sa :D

ikvall da, vi har "supernatural friday" at the sundells ikvall :)
alltid lika trevligt, laddar med popcorn och hela kittet,
de ar masa olika spok program ikvall, forst ar det ghost whisperer, sen ar det  americas psycic challenge,
det ar ett mycket bra program.
men ajg ska inta min plats i soffan nu, med mitt mint vatten,
som andrea & stacy sa snallt kopte med at mig fran affatren :) hehe


men ha en bra helg vettja.

Puss M

image52

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0