15 dagar kvar bara =) =/

JOSSES! de ar bara 15 dagar kvar tills jag ar hemma igen,
det kanns onstigt.. jag dromde i natt att jag var hemma nar jag vaknade,
fast de kanndes jatte konstigt :P
for jag har ju inte gjort det pa ett halvar nu, det kanndes sa skummt att inte ha tva sma monster barn som springer runt och lever loppan. det var alldeles for tyst.
men oj vad glad jag var att vara hemma :)
sa ar det :)

borta ar underbart, men hemma ar alltid bast :)

SAKNAR ER!

idag blir de en lugn da, km precis hem fran gymmet, far se vad dagen har att bjuda pa :)

sov gott sverige :)

glom inte att titta pa julkalendern :)

PUSSS

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sally

Snart så kömmer du...=)

2007-12-04 @ 23:10:58
Postat av: mamma

Ja snart är du hemma men ännu "snartare" är jag hos dig:)
Saknar dig

2007-12-05 @ 17:09:51

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0