GranCan

Jag lever och jag njuter av livet till 110% bara så ni vet!

Livet här nere är toppen! Jobbet är kanon och de lediga dagarna spenderas med trevligt sällskap i solen, vad mer kan man begära utav livet just nu?? jag älskart!

saknar såklart alla hemifrån men jag ser mer än mest fram emot att ni bokar biljetter och kommer ner, om inte så kommer detta halvår bara kuta iväg så är jag snart hemma igen.. eller blir det en säsong till?
ingen vet ingen vet..

Idag har jag solat solat och solat, nu ska vi snart upp på berget och laga tacos, MYS!!

det var allt

Du kommer alltid att vara våran hjälte

Puss M


Jag och mina sambosar :)


Dags för kamel (dromedar) safari :)
 

Tummen upp för denna sommar !

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

Åh om jag hade tid och pengar så hade jag inte tvekat att komma till dig... men som sagt jag är student:(

2010-05-15 @ 21:54:12
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Låter som att du har det kanonbra vännen!!!

Kul att du bloggar igen=) Puss från alla oss!

2010-05-16 @ 21:40:47
Postat av: Evelina

Fan vad härligt :)

2010-05-29 @ 15:35:20
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0