Hej hopp!

Här på GC flyter allt på som det ska.. jobbet går fin fint och jag trivs som fisken i vattnet :) HÄRLIGT!
det är varmt och soligt.

Lägenheten jag bor i är fin, och mina sambosar är super!
Martin åker dock i veckan och då flyttar en ny show kille in och Sandra ska vara kvar i 3 veckor till sen får man se vem som flyttar in hos mig!

I onsdags efter jag hade haft transfer så tog jag, Martin och Eira en buss till Meloneras och skulle sola, men vi orkade inte det så vi gick och käkade, jag fick dock en pizza margarita med mer oregano än ost tyvärr så den var jag inte nöjd med..sen gick vi och la oss och sov middag i en park :) superskönt!
Jag Sandra och lilla skrutt Fia gick och shoppade lite innan vi kände att det var dags att åka hem..
På kvällen satte vi oss i sofforna och åt chips och skulle kolla på Dum & Dummare, men det slutatde med att sofia väckte mig och sandra halv tolv och sa at hon skulle gå hem :) haha!
men dom är härliga ändå! ;)

Jag har planerat att köpa ett eget internet som jag kan ha hemma, jag ska även köpe ett telefon nummer snarast.. annars blir itne telefon räkningen speciellt trevlig att betala..
Något me jag ska göra är att kolla vad jag har för adress så alla kan skicka fina presenter till mig när jag fyller år osv. :) haha!

nehepp jag har slutat nu så jag ska kila hem och fixa mig något att äta!
Ha de bra!

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sara

Hoppas du har det bra vännen!

Tänker på dig.



kram

2010-03-29 @ 23:29:38

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0