Framme på Gran Canaria!

Nu är jag i solen och värmen igen och då är det dags att blåsa nytt liv i bloggen, det är ju trots allt nu mitt liv händer och det ska ni få ta del av.. :)

men idag blir det inte mer än såhär för nu ska jag äta kvällsmat med mina nya sambos + Sofia :)

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Va bra att dina sambosar..??.. är bra, så du bor inte med Sofia....Får du nya sambos om en månad då eller? PUSS

2010-03-25 @ 20:16:23
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 20:15:13
URL: http://smsalåna.nu

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0