Ett år av saknad

För exakt ett år sedan just idag så hade jag mitt livs jobbigaste dag..
Men samtidigt var det en jättefin dag på något konstigt sätt, all kärlek som var i lägenheten och runtom är svår att beskriva.
Men när jobbiga saker händer i livet så har man två val, man ligger kvar på botten och ser livet rinna iväg, eller så kan man resa sig upp och göra det bästa och njuta av vad man faktiskt har som man många gånger tar för givet..
Förra året så gjorde jag det sistnämnda, och det är jag stolt över, jag är också galet stolt över min familj.

Även fast jag mår bra och försöker vara positiv för det mesta så ligger ändå känslan som jag hade för ett år sedan kvar i magen och nöter, men ajg tror att ibland är det just den känslan som får mig att forstätta göra det jag gör.

Jag saknar dig så mycket Prinsen <3 du har gjort och lärt så många människor vad livet och kärlek faktiskt betyder.
Älskar dig.


en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Älskar dig >3

2010-04-09 @ 18:58:26
Postat av: Pappi

Mia!

Vet inte riktigt vad det var som hände för ett år sedan men har förstått att det är något galet jobbigt.

Du är stark och klarar dig igenom allt!

Kram

2010-04-10 @ 10:18:33
URL: http://pappicoolo.blogspot.com
Postat av: Hanna

Massa kramar till dig!!

2010-04-12 @ 21:16:19

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0