oj...

Nu var det verkligen längesen jag skrev sist, det har hänt massor.
jag har haft mamma, teija, jennie och karin på besök i en vecka, en mycket skön vecka med massa bad och sol!
Det var skönt att träffa lite nära och kära för en stund.. =)

I söndags skickade jag hem Sara, Emelie & Tove som gjorde en liten kupp och överraskade hjärtat ur mig!
blev så glad när jag såg emelie kliva av bussen på hotellet! :) fick en smärre chock men den la sig ganska snart, vi har iallafall haft en helt galev vecka som har vart en av de bästa här på Rhodos, TACK NI ÄR UNDERBARA!

I söndags var det precis 4 veckor kvar tills det at dags för mig att komma hem igen, inte alls länge kvar nu och jag är rädd att den tiden kommer gå lika fort som allt har gjort hittills, såklart ska det bli skönt att komma hem och träffa & umgås med alla mina vänner och sova i min egna säng och med ett täcke,
men sammtidigt tror jag det kommer bli rätt jobbigt att lämna "vardagen" som man har byggt upp här..
kommer sakna många av de man jobbat med och lärt känna här...
men sverige är inte sååå stort så man får helt enkelt se till att ses ändå :)!

I morgon är det dags för en båt dag som Nanna har fixat ihop så jag kanske ska provdyka i morgon, vi får se hur modig jag är! :)
men nu är det dags att åka hem ( vi sitter på ett internet cafe och surfar då internet hemma är det segaste)

men nu fick ni en liten uppdatering iallafall, ska försöka få upp lite bilder snart..

Puss M

DU kommer alltid att vara våran hjälte.

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0