1 månad kvar..

Tills det är julafton, men då är jag inte här, då är jag och min älskade familj+ Kristin i Thailand och njuter av livet till fullo hoppas jag :)!

Innan dess hoppas jag att det kommer hända lite roligt, synd bara att många jag känner har bestämmt sig för att inte höra av sig längre..? då blir man lite ledsen..

De senaste veckorna har jag fått jobba ganska mycket vilket jag är jätteglad för annar hade jag ju fått kalabalik här hemma..Har vart på dagis och haft super kul med alla barn i två veckor! :)

Annars har jag nog inte jättemycket att berätta om, när jag inte har jobbat så har jag mest legat hemma och kollat på Vänner i min ensamhet.. =/ livet just nu är faktiskt ganska lamt och tråkigt.. men det är väl så det blir efter 5 månader i ett paradis med drömjobbet och helt fantastiska grannar..

för tusan jag har ju vart i Ullared och shoppat loss, hittade många favoriter to be och jag är helnöjd efter en heldag på GeKås med Karin.. :)

Jag har ju ´haft funderingar på att läsa en makeup-artist kurs.. men det kommer inte bli av just nu, jag ska först åka till thailand och ha en underbar välförtjänt semester med familjen och sen ska jag vänta hemma olidligt tills det blir april och dags att ge sig ut på säsong igen.. så får man se ifall det blir något till hösten nästa år istället.

I helgen har det vart mys med familjen Hellman-Jinnestrand mycket trevligt =) i söndags kväll åt vi jättegod mat och spelade nintendo 64 :)

nehepp nu får det bli Desperate Housewifes sen ett par avsnitt Vänner innan det är sängdags.. :)

men händer det något skoj så hör gärna av er jag håller på att krevera!

 mys med Hannas Prinskorv Elton :)

 Världens sötaste Tilla :)

 Jag var ute i skogen och fotade lite med min Jennie :)




Du kommer alltid att vara våran hjälte

Puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0