Mors dag.

Idag är det alla mammors dag! =D
min mamma är ju förstås bäst av dem alla, men det är väll din också?

Vi ska snart åka iväg ett gäng med en massa mammor och äta All you can eat -tårt buffe i tivedens gamla skola
MUMMS, vi var där förra året och det gick inte av för hackor.

meen nu ska jag klä på mig innan det är dags för avfärd.

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte.




Världens bästa, tuffaste och starkaste mamma! :D
och hon är MIN!

en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Du är världens bästa dotter....älskar dig o Grattis Ving på Rodos ni gjorde rätt som valde henne, men det kommer ni snart att märka själva alla som känner henne vet ju det redan.....puusss

2009-05-31 @ 16:15:35

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0