15 dagar kvar :)

det är bara 15 dagar kvar till min födelsedag idag :) tjihoo!!

Denna vecka har också gått ohyggligt fort, jobbet flyter på och i fredags var det midsommar som såklart skulle firas :)
vi hade firande hela dagen pp jobbet, började kl halv tio med att klä midsommarstången och krans makeri, jag tog mitt ansvar och satte mig för att göra lite kransar, och det är något jag aldrig har lyckats med men den första jag gjorde blev så fin att vissa trodde att den var köpt ;) där ni! haha =P
det var iallfall super kul, sen var det fem-kamp där familjerna fick tävla i lite olik grenar, bland anat melonbowling där jag & Marie-Louise var ansvariga och det gick jätte bra :)
vi stog precis brevid gräddkastningen, alltid lika kul att titta på :)

det bjöds också på lekar och dans kring midsommarstången lekarna avslutades med äggkastning där man skulle kasta ägg till varandra två och två, sen när allas ägg hade gåt sönder så fanns det ägg kvar :)
Då bestämmde jag och Ari oss för att ha lite ägg krig så vi tog äggen som fanns kvar och kastade på våra arbetskamrater :)
vi hade även vattengympa under dagen då vi skulle vara olika karaktärer, jag och två till var pirater, några var tarzan & jane och några var baywatch :) det var riktigt kul!
har dock inte fått bilderna från dagen än, men det kommer :) jag lovar!

eftersom vi skulle jobba på lördagen så kunde vi inte fira midsommar fullt ut på fredagen, men ajg och sofia köpte os jordgubbar  så la vi oss och kollade på en film och mumsade lite på kvällen,
så jobbade vi igår och på kvällen var vi ute igen :) alltid lika kul !
när vi kom hem vid 6 i morse så var det bara att gå och lägga sig, och ajg vaknade vid 11 igen såklart, sen somnade jag om och sov till halv två då jag skulle gå och kolla hur de andra mådde så sprang jag på elin i korridoren och de var ett par stycken som skulle åka till kallithea spa så jag bestämmde mig för att hänga på :)
så vi låg där ett par timmar, och när vi kom hem så var det duschen och sen åkte vi till McD för att avnjuta kvällsmaten och nu sitter vi på Swedco och är allmänt osociala med varsin dator i knät :)

nehepp nu orkar jag inte skriva mer, men det kommer lite bilder här i dagarna hoppas jag :)
(snart kommer mamma hit =)

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte


en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Ja snart kommer jag..o det där med pirat......kan just undra vemside det var hmm...allt låter så bra o kul för dig Mia vi är så glada för din skull, löv you

2009-06-22 @ 14:12:02
Postat av: Mikaela

Kul det är att följa ditt liv där borta i grekland :)

min lillasyster ska oxå till Grekland snart, till kos ska hon :)

Om du fyller om 15 dagar så måste det ju betyda att jag oxå fyller om 15 dagar :D



Kram Mikaela (från BF3A :P)

2009-06-23 @ 12:40:20

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0