Snart onsdag =))

Idag har jag fixat lite till inför avresan på onsdag :)
Träffade Jessika för en trevlig frukost på Sveas i morse, vi bokstavligt talat hängde på låset när de öppnade,
sedan åt vi och fikade och hade mys.
Efter våran frukost så gick jag upp till min bror och Kristin som höll på och fixade för fullt då de skulle åka till cypern några timmar senare så jag sade hejdå till dem, hoppas de får en toppen vecka!
När jag var klar hos bror så åkte jag hem till Ämeli för att ha lite hejdå mys med henne och lilla Prinsen, den pojken är så sjukt söt att jag skulle kunna äta upp honom i en tugga! :)

Halv 3 var det dags att styra kosan mot Bilprovningen i Hallsberg då polon skulle besiktas, men såklart så gick det strålande och jag kunde glida hem med rutan nervevad och lyssna på GT på högsta volym, det är ju faktiskt sommar nu =)!!

När jag väl kommit hem så var det bara att åka igen, denna gång till marieberg med min faster =)
Det blev lite shopping inför resan och faster shoppade också loss lite.

Efter marieberg's trippen blev det en snabb visit på Ågrena gård i kvällssolen =) ska dit i morgon igen och säga hejdå till min lilla Tilla :)

Runt nio tiden kom min Emelie förbi och pratade lite skit och sa hejdå, alltid lika mysigt att träffas :)

Nu har jag precis tittat på Project Runway och nu är det SATC =)
Nehepp om mna kanske skulle lägga sig ner och titta, det är ju en dag i morgon också, och då ska jag börja packa =) haha

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0