jag skämms

över hur dålig jag har varit på att uppdatera min blogg.
men så är det när man har alldeles för mycket tid över.

mitt liv är nog ett av de tråkigaste just nu, det händer aldrig nånting direkt..
jag har ju dock jobbar ca två dagar i veckan de senaste 3 veckorna så jag får lite pengar nästa månad också, Tjihooo

annars har jag umgåt endel med mina far away friends de senaste helgerna så jag ha rvart i örebro/kumla mest hela helgerna.
men denna helg blir nog en soff helg.
fast på söndag ska jag utöva min bästa hobby från kl 11-21 =)  jag älskar't.

mitt huvud håller på att explodera, då jag har den största beslutsångest jag någonsin haft.
jag hade en plan, jag hade bestämmt mig efter mycket om och men, men nu har allt blivit ändrat igen =(
VAD SKA JAG TA MIG TILL??????
ingen verkar ju fatta heller, det gör mig så ledsen.

nu ska jag gå och dra täcket över huvudet.
Puss M


en LO jag gjorde på Hannas lilla Nellie för ett tag sedan. =)

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0