Livet på Rhodos rullar vidare..

Hade några dagar där som jag inte var jättepigg eller social mot någon, men nu är jag tillbaka såattsäga.
 senaste veckan har bestått utav jobb och jobb, det är jag glad för, jag gillar verkligen det jobb jag har just nu, att få vara i miniland mest hela dagarna och umgås med både barn och vuxna, det är toppen.
endel undrar hur det är i miniland, och jag brukar säga att det är som en öppen förskola utan regler och gränser :) (nästan) det är iallafall ett mycket bra koncept tycker jag.
Ibland när jag inte har något bättre för mig eller inte har lust att prata så ligger jag bara på min säng och tänker på hur mitt liv kunde ha sett ut om allt som hänt den senaste tiden inte hade hänt..såklart att det hade vart bra och om lillen hade funnits kvar på jorden så hade det vart fantastiskt.. men jag har blivit lite ego på sista tiden och ajg är verkligen nöjd med mitt liv, och jag tror dels att det är ödet men också att Prinsen ser till att efter allt jobbigt vi har gått igenom så ska livet få flyta på för hela familjen och det gör det också. Jag älskar det! <3

Här på Rhodos är allt kanon solen skiner och havet är blått =p
har inte gjort så mycket spänande på sista tiden, umgs mycket med mina arbetskamrater och i tisdags hade vi final utgång för Sofia P som nu har åkt tillbaka till vardagen i sverige..
det var iallafall kanon! som de flesta andra gångerna..
Ibland blir det lite hårt med allt festande här på ön, men som jag brukar säga, vi jobbar säsong på Rhodos då får man vara lite wild and crazy, haha!


Vilken kanon kväll vi hade =)

annars idag har jag jobbat och det har vart en helt okej dag, efter jobbet åkte jag hem och satte mig vid datorn i vanlig ordning och sen var det dags för trekamp i spelhallen, där vi spelade biljard, air hockey & basket.
jag VANN =) kom etta i biljarden och air-hockeyn och tvåa i basketen..
efter det så tog Nanna och jag våra datorer och gick in till gamla stan och satte oss på ett cafe med internet uppkoppling och utsökt fika så blev vi sittandes där i närmare 3 timmar =) kul att lära känna henne lite bättre, vi jobbar ju trots allt ihop dagarna i ända =)
kvällen var ända tills nu oplanerad, har precis fått ett erbjudande jag nästan inte kan motstå.. men man får se.. ;D haha!


Hade!

Puss M

Du kommer alltid att vara våran hjälte

en kommentar kanske? =)
Postat av: Mamma

Du skriver såå bra..ska åka till jobbet nu sen börjar uppladdningen för resan, VI SES SNART :)

Snygg LO du har.....

2009-08-29 @ 04:55:52
Postat av: elvira

mia, det är så härligt att läsa din blogg! skönt att du verkar må bra och har så himla kul :) kom hem snart. Puss!

2009-09-12 @ 17:43:04
URL: http://elvirajo.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0