Inspirations torka.

Jag har inte haft något roligt att skriva om de sista veckorna, så jag har struntat i att skriva, men nu får vi se om det kanske blir bättre igen.

Många har säkert hört vad som har hänt, och era tankar värmer.
Sen finns det vänner som vet, men inte bryr sig, då blir jag ledsen, men så är fallet och jag tänker inte lägga någon energi på det.

Mamma & Pappa berättade något jätte skoj för mig igår, och jag blev sååå glad =)
DOM ÄR BÄST <3!

Iallafall så får Usa vänta till hösten och jag ska jobba så mycket jag bara kan inom hemtjänsten ch på dagis fram till sommaren så jag har fått sommarjobb inom hemtjänsten från v 26-33 =D

Så förhoppningsvis flyger jag över till Redondo Beach senast v 35! =D men jag har inte planerat den resan något än, ska tjata till mig ett sommarschema först, sen får vi se när det bokas en biljett! =D

-

Jag vet inte riktigt hur det "ska" kännas efter en sån här händelsen som vi har gått igenom i min familj..
jag har tänkt på den dagen måånga gånger, men nu när den faktiskt kom s känns det inte alls lika jobbigt som jag hade föreställt mig på något konstigt sätt.

-

Jag tror, och ska göra mitt allra bästa för att detta år ska bli toppen bra!
Hoppas på en kanon sommar med många härliga långa grillkvällar och dagar på stranden.
Hösten kommer förmodligen spenderas i Usa, det kan ju knappast bli bättre! =D
Och vintern kommer nog också bli alldeles förträffligt bra! =)

DU kommer alltid att vara våran hjälte!

Puss M

 

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

jag hoppas allt kommer kännas bättre snart för dig, och det glädjer mig att du har framtidsplaner:)



Kram Sofia

2009-04-27 @ 14:53:15
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Elin

tack för i lördags Maria, det var skoj!



Förlåt för att jag inte sa något då men du ska veta att jag tänker på dig. Kramar

2009-04-27 @ 21:33:06
Postat av: Mamma

Älskar det där fotot.....

2009-04-28 @ 18:03:11
Postat av: Evelina

Svar: Grattis till din pappa då :p



Jag hörde om det som hände, beklagar verkligen. Fin bild :)

2009-05-02 @ 19:08:10
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej Pelli! Vet inte om Anders har hälsat till dig från mig men jag bad honom iallafall att göra det när jag träffade honom.



Beklagar verkligen. Ska hälsa så mycket till dig från mamma också. Kram Lollo

2009-05-03 @ 19:14:16
URL: http://lovisaa.webblogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0