11 april - 9 juni

För er som missat denna otroligt viktiga händelse så åker jag tillbaka till mitt älskade Redondo Beach, California redan på lördag, alltså på självaste påskafton! =D
Där kommer jag att stanna i två månader så jag kommer hem till sommar Sverige den 10 juni.

Och för er som har följt min otroligt dåligt uppdaterade blogg så har jag inte vart på topp den senaste tiden så jag bestämde min för att ta mina sparpengar och dra, sagt och gjort! =D
Denna resa kommer verkligen att bli som medicin för både kropp och själ och jag mår redan mycket bättre när jag vet vad jag har att vänta om bara 6 dagar!

Jag kommer tyvärr inte att bo hos min "familj" då de har flyttat ifrån staden där de bodde när jag var där, så jag ska bo hos en granne så att jag åker till samma ställe =)
Men "familjen" har lovat att försöka planera in minst en resa ner så de kan hälsa på mig! =D =D
jag saknar dem så!

jag lyckades även få tag på en riktigt billig biljett, den kostade mig bara 6400 tur och retur! =D

men nu ska jag lägga mig och kolla på tv en sväng, ska iväg på bio med mami snart, Män som hatar kvinnor visas i röfors ikväll =)


Gårdagen vart riktigt lyckad! hade verkligen jättekul! Vi gick ju på frimis som ajg har saknat såååå! =S
de har börjat ha 20årsgräns på lördagar nu! så många av sommarens helg kvällar kommer att spenderas där hoppas jag! =)


Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Jennie

va kul att resa bort :D

2009-04-10 @ 10:41:05
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund i min blogg, fråga på :)

2009-04-10 @ 12:11:18
URL: http://rrebeccabohlin.blogg.se/
Postat av: Tezz

Hej Mia!

Vad kul att du äntligen kom iväg till Cali!

Jag flyttar dit ner nästa år, för 4års studier. Long Beach kommer jag befinna mig i förhoppningsvis! Så då har du ytterligare ett ställe du kan bo på haha :P

2009-04-17 @ 02:15:27
URL: http://fairnsquare.devote.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0