nu är det helg mina vänner.

och jag ska försöka ha det så bra jag bara kan! =)
kvällen idag blev liiiite seg då jag hade jobbat i 11h tidigare idag.
det var ju vikarie fest nu på kvällen egentligen men ajg åkte ner och var så social jag kunde,
käkade lite mat och hade allmänt trevligt i 3timmar, sen orkade inte hjärnan och ögonen längre då var det dags att åka hem och sova, men de andra håller nog på inpå småtimmarna! =) det var trevligt att ses en sväng iaf!

och i morgon så inleds dagen med att åka till askersund på choklad mässa (OH YES!) med kära mor & en väninna till henne, mycket trevligt att kila runt och provsmaka massa god choklad! och gå in på choklad fabriken!! (läs: mia är det största fanet av kalle & chokladfabriken ever)
när vi har vart där och njutit ett tag så ska jag träffa min kära vän emelie så ska vi pysa in till örebro och hälsa på lillebror först <3 sen ska vi hem till henne och ladd ainför kvällen då vi har bestämmt att vi ska ge oss ut på pitchers och ha det allmänt bra.
och söndag kommer nog bli en mycket behaglig dag för en sån som mig då jag inte har sovit ut på hela veckan, då är det tur att söndagar finns! =)

men nehepp. nu somnar jag snart ståendes här framför datorn.
men tack och hej.

Puss M




en kommentar kanske? =)
Postat av: Anonym

haha söt blogg

2008-09-16 @ 11:15:31
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Jag älskar din blogglogo! <3

2008-09-16 @ 17:58:41
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0