ett nytt inlägg,

ja det var tanken att jag skulle skriva när jag tog med mig datorn in i mitt rum och började surfa runt för ungefär en timma sen, men nu har klockan blivit så mycket så det får vänta ännu en dag. suck.
jag är desperat, jag vill flytta nu..
till MIN lägenhet, vart den nu är. och hur jag nu ska kunna betala den.
jag hoppas för allt i världen att jag får förlängning på mitt jobb fram till jul nu iaf. det är ju iallafall ett steg närmre.

helgen som va rkunde inte ha blivit bättre, bortsett från ambulansen, polisen och trasiga vinglas i munnen.
men nu laddar vi om för en toppen weekend i staden där "sola alltid skiner" aka karlstad, för att besöka Jessika i hennes nya lya.
och jessika, om du läser min blogg ( vilket jag självklart hoppas du gör flera gånger om dagen?!?! ;)
så har jag en luftamdrass som är 160 =) hoppas den får plats på golvet =)
that's it.

nu är det sängdags för mig, ska ju upp kl 5. suck.

Puss M


(jag älskar mammas nya kamera)


en kommentar kanske? =)
Postat av: Jeey

Självkart så läser jag flera gånger om dagen kära väninna! Oj 160, då får den plats men inget mer, tur att jag har fixat bortamatch åt alla andra då :P haha

ses på lördag kompis! Jag saknar dig!

2008-09-25 @ 21:54:10
URL: http://jeeyjeey.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0