snart dags att åka till jobbet..

jaha då var det snart slut på denna jobb vecka med =)
har ju bara 4dagars när det är em. vecka! =) skönt
så nu är det bara halva kvar!

annars händer fortfarande inte mycket i mitt liv.
har vart ute och gått både igår och idag. skönt de när det för engångs skulle är lite fint väder =)
men snart kommer väll regnet igen, men det är bara att klä sig i regnjacka och gummistövlar! höhö

i helgen blir det nog lungt, igen.
på frdags ska jag spendera förmiddagen/dagen med ämeli på marieberg, igen. haha
fast denna gång ska jag lämna in min mobil på lagning, igen (3dje gången på ett halvår) och så ska jag kräva att få en lånetelefon. och det ska ämeli hjälpa mig med! =) jag menar dom kan väll inte säga nej till en höggravid kvinna? ;)
sen får man se vad vi hittar på för bus.
på kvällen ska emelie komma hit så ska vi ha lite myspysgos. =) alltid lika trevligt.

nehe nu ska jag visst äta lite och sen åka till jobbet.

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0