nu är det slut på friden.

i morrn kommer mamma och pappa hem från turiket efter sin två veckor långa solsemeter tillsammans med två pensionärs par. mohaha men ajg sätter allt på att dom har haft så himla kul, dom där gamlingarna är ju hel galna =p
men jag hoppas dom har haft det lika skönt som jag har haft =p
förutom denna vecka då jag har mått perkola. men höll ut nästan hela veckan.
var hemma i fredags då både magen och huvudet hade vart på helt fel plats hela veckan.
torsdagens arbetspass avslutades med glädje då jag visste att jag skulle på massage direkt efter,
men efter massagen gick allt utför då magen sa ifrån och ah.
sen hade jag inget kvar där. men det var iaf ingen magsjuka som tur var märktes under fredagen då allt var nästan helt återställt. endast huvudet var lite kaiko.

under fredagen träffade jag ämelie för lite umgänge och mat, och på kvällen kom även ellinor aka. ellabellaan.blogg.se
för att joina oss i soffan. mys. =)
kom inte därifrån förens klockan 2 på natten då jag gick hem till bror för att sova men han låg i soffan och kollade på vänner så jag fstnade också där till ungefär kl 4 då jag tydligen somnade så jag fick gå och lägga mig.

innan jag åkte hem idag så träffade jag ämelie på sveas (såklart) för en frukost då min bror inte äter så mycket börjar jag misstänka.
sen kom hennes patrik förbi och sällskapade oss en stund innan det var dags för mig att åka mot mitt alldeles underbara lilla röfors, för att städa huset.
sagt och gjort. 4-5 timmar efter det att jag kommit hem var huset rent och jag gick över till grannen en stund för att vänta på att golven skulle torka. kom sedan hem och då kom tinus förbi på en snabb visit :)

när hon gått hem för att kolla på fotboll så hoppade jag in i duschen.
och här sitter jag nu i tv rummet med massa tända ljus som luktar choklad och har det bra! =)

ne jag ska lägga mig till rättta och njuta lite av det nystädade huset och kolla på nån film, sen ska jag krypa ner i min renbäddade säng i mitt nystädade rum och sova.
och i morrn när jag vaknar så är mor och far hemma.

i morrn ska jag även på auktion kl 13. och kanske hockey i kumla kl.16, kors i taket.

natti natti
Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0