hej och förlåt.

jag har tydligen blivit sämst på att uppdatera bloggen, och det ber jag om ursäkt för, men ajg är inte blondinbella! =p haha!
jag ska väll försöka bättra mig antara jag! =p och iaf skriva 2 ggr i veckan eller så, det får bli mitt första mål.

det händer inte så mycket i mitt liv just för tillfället, jobbar och står i.
och det gör alla andra med, hinner ju aldrig träffa nån nuförtiden, folk har tydligen ingen tid över längre.
synd.
för 2 år sen trodde jag verkligen inte att mitt liv skulle se ut som det gör idag. och det är inte en bra sak just nu.
hade högre förväntningar på livet vid 20års ålder,
så nu ska jag försöka rycka tag i mig själv och försöka göra mig själv till en kvinna som trivs med sig själv och itne alltid måste gå runt och dra in magen.(det har ju sagts förut så lycka till)

mamma och pappa har vart borta i snart två veckor, och jag har haft huset helt för mig själv, vilket har vart jätte skönt på sitt sätt, men ändå lite tråkigt, för det tar så himla lång tid att fylla upp diskmaskinen, och så är de inte så kul att bara laga mat åt sig själv, så här om dagen gjorde jag storkok och så fick min kära faster lite matlåda med sig hem! =)

igår så skulle vi klippa buskarna på baksidan jag och faster, men ajg tröttnade ganska snart och sa; äsch vi klipper av alltihop.
sagt och gjort, nu finns inga buskar kvar =P haha

annars då, har beställt filmer och en bok på cdon.com som jag fick hem idag, jag är mycket nöjd. så på lördag efter att jag har städat huset så är alla välkommna över för att se på film med mig, eller läsa min bok såklart, den är ganska het har jag hört! =P

aja, det får räcka for now.

om någon har ett intressant jobb åt mig så säg till.

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0