myshelg.

hela helgen har vart bara mys,
i fredags träffade jag emelie på marieberg en sväng, se åka ti hem till henne och degade på soffan en stund innan det var dags för mig att avvika hemmåt för en idolkväll på soffan.

på lördagsmorgonen ringde klockan tidigt, men det var bara att häva sig upp för mamma och jag skulle på en dags tur till hufvudstaden och bara ha det bra =)
och det hade vi, precis hela dagen, vi gick runt och kollade i alla små butiker och sen gick vi in i riksdagshuset för det var öppethus där såg vi, när vi hade stått i kö en stund (vi snikade in oss mitt i en av de väldigtlånga köerna) och gått igenom säkerhets kontrollen, som var lika stenhård som på en flygplats. så tänkte vi, -vad tusan gör vi här? och började skratta så gick vi ut igen =p haha!

efter vår snabbvisit i riksdagshuset så knallade vi vidare emot "old town" för att kolla runt lite på julmarknaden,
och det var sådär jätte juligt-mysigt =)  det snöade lite lagom, det var bara sån underbar stämning så det kändes verkligen som jul =)

vi fick också i oss lite mat på nån italiensk restaurang, de hade inte så mycket pastarätter som jag hade hoppats på, så jag tog mig en stenungsbakad pizza, som var supergod verkligen =)
och min mor tog lasagne =)

summa sumarum av dagen så var det en helt perfekt dag uppe i sthlm, det blev ingen shopping direkt,
men det var inte därför vi åkte heller.
tack mami =)

igår söndag så var det ännu en lugn dag, gjorde nästan ingenting på hela dagen, förutom att jag gjorde lite nya julkort, då jag har sålt alla de andra jag hade gjort =) (det tackar vi för)

så nu när jag är en affärskvinna så kan man höra av sig om mna vill köpa ett "one of a kind" julkort att skicka till någon man tycker om =p

idag har jag vart på dagis (snödroppen) och hälsat på en sväng myspys =)

och i morgon blir det jobb på Linnean (dagis) från 7.30-13.00
och efter det så åker jag till kumla och träffar Ämeli, och så ska jag tjata på lille mio som ligger i hennes mage att det börjar bli dags att komma ut nu. =)

nehe, nu är det dags att sova lite.
Puss M


oh, jag älskar lagerhaus =)

en kommentar kanske? =)
Postat av: Bino

JAHA!!!!! SÅÅÅÅÅÅ kan man ju undra om DU INTE var ute med oss i snövädret i veckan??????? .... TYP igår ... ... ;)

2008-11-25 @ 21:18:27
URL: http://web.telia.com/~u52804581/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0