midsommar i Halmstad! =)

hur ska jag kunna förklara med ord hur otroligt kul jag har haft det i helgen!?!?! =D
jag måste tacka Sara, Emelie och resten av gänget, tack så jätte mycket för att jag fick följa med
på nått av det roligaste nånsin! =)
det måsta absolut göras om snart! :D
vi har hunnit med otroligt mycket på bara 3 dagar,
torsdagen började med att vi tog våran lilla buss från askersund,
jag, sara, emelie & tove, sen åkte vi till hjo och plockade upp nina & linda =)
sen bar det av emot karlstorps camping!
och nästan hela vägen ner så stog regnet som spön i backen,
men när vi kom fram så var det inget regn på campingen =)
det kom lite regn skurar på kvällarna men annars var det fint hela tiden!
fast ganska blåsigt dock, men solsken för jag har minsann fått solbränna efter mina solglasögon =P

ne nu är klockan alldeles för mycket, ska upp kl 7 i morrn,
men aen bild på det här och sen blir det en uppdatering i morrn igen! =)

Puss M


vårat otroligt piffiga tält =)

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0