vilken vecka =)

nu har jag kommit in i det nya jobbet på allvar,
och efter idag så verkar det inte lika omöjligt som jag trodde att det skulle bli =)

förra veckan var en riktig party vecka!
I onsdags hade hjulveckan i laxå dragit igång och då ordnade dom en "ladies night" som innehöll mycket av det goda för oss ladies =)
dom hade hyrt in en manlig strippa och så var det bara manlig personal i baren! ;p
men jag var chaufför så det var en lugn kväll för mig, men jag kom inte hem fören vid halv ett iaf,
för såklart så bjöds det ju på efterfest!


torsdagen var inte sämre den =)
men då var det Nicklas Wahlgren som entrade scenen och såklart så stog både jag  och min vän caroline snabbt i kön när det erbjöds kramar och autografer! =)
hade ännu en toppen kväll som chaufför ännu en gång.


Fredagen bjöd på Laxå-kören och magnus carlsson, jag var dock inte där och såg kören, men magnus missade vi inte! ;)
knallade ner runt 22 med caroline och nina för att ha en super kväll!
träffade masas gamla godingar och hade en skit rolig kväll =)
och den här kvällen bjöd både på dat ena och det andra, såklart en efterfest som alla andra kvällar!
denna kväll slutade runt 3 skulle jag tro, då var det bara hem och ner i sängen =) !



när jag vaknade på lördagen så var huvudet på plats trots bravaderna dagen innan.
så jag mötte upp mor & far på grindstugen över lite brunch aka pizza =)
sen var det bara att börja göra lite nytta, eftersom det var rastpunkts kalaset så hade raggarklubben hand om en del olika aktivieter, och jag hjälpte till som chef, (iaf när fyllon från arboga & kumla undrade) barnvakt åt lilla tilla =)
och tipspromenads lapp rättare =)
annars satt jag mest och bara njöt!
och lite senar epå eftermiddagen bar det av mot röfors då hanna min vän hade hyrt folketshus för att ha 25 års fest med glitter och glamour tema!
det var så himla roligt! massa kul folk och allt!
och festen var igång igen ! =)
vi höll på i röfors till 23 ungefär då köre far kom och plockade upp oss i raggarbilen och skjutsade ner oss till ännu en kväll i laxå där det då bjöds på rockabilly kväll.
trodde inte att det skulle bli så roligt dom det faktiskt blev, ännu en kväll! =D
när området stängdes vid 1, så bar det av till bk för ett kvälls mål och sen iväg på efterfest igen!
men den här gången hamnade jag på 2 st, den första började tunna ur vid 4,
då ringde jag nästa och fortsatte dit
där var det ett helt gäng grabbar och jag över en bärs, (usch vad äckligt de är egentligen) men sitter man med grabbs så finns det iftast inga cider så det fick gå.
där satt vi iaf till 7 på morgonen då vi kände att de var dags att krypa ner.
sagt och gjort.

 när jag vaknade runt 11 sov alla andra så jag låg och lyssnade på deras snarkande ett tag sen ringde mor, och kom och hämtade mig en lite stund efter.
då åkte vi och fixade lit ei laxå, sen hem en sväng för att sedan åka ner till laxå för att hålla spna efter micke persbrandt i midnattsols rallyt, det tog sin lilla stund men sen kom han äntligen dit =)


min kära mor och micke =)

 
innan glitter festen, haha

 prinsessan som fyllde år =)


det bjöds på trubadur av magnus & filip =)


en bild på min lilla älskling får avsluta för idag.
ska ju faktiskt upp och jobba i morrn!


nu är det bara 6 dagar kvar, =)

Puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0