idag & i morgon

idag är det min sista dag som tonåring, och vad har jag gjort?
jo jag har JOBBAT , och som grädde på moset så var det en delad tur så jag har jobbat mellan 7 - 21 =p
men i morrn har jag bara 7-10, och de är ju ganska så skönt det.

tiden går så himla fort, som jag sa till mamma igår.
"jag har inte ens hunnit räkna ner till min födelsedag mer än en vecka"
och jag är annars den som räknar ner från nyårsafton =p
men jag får hoppas att det blir en födelsedag iallafall!

med detta så vill jag bara säga tack och hej till mina läsare,
nästa gång vi hörs är jag inte längre tonåring, utan jag har systembolags åldern inne =)
de ni!

ne natti natti, ska ju upp och jobba i morrn igen.

Puss M




en kommentar kanske? =)
Postat av: Jessica & Kenny

Grattis Grattis !!



Ha en riktigt trevlig födelsedag så får du ställa klockan så du kan hänga på låset imorgonbitti.

Kram från oss...

2008-07-06 @ 17:12:04

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0