veckans planering so far

idag dro mitt såkallade jobbsökande igång, jag skrev ett personligt litet brev som ajg sedan lämnade på några väl utvalda ställen i laxå (ja jag vet  de är inte klokt men ajg ska fortsätta i kumla någon dag när jag orkar åka dit)
när jag var klar med det så åkte jag hem, åt lite och sen åkt ejag ner till världens bästa hanna & jordens sötaste nellie :) blev kvar i närmare 4 timmar, jätte mysigt :) 


i morgon får vi se vad som ska hittas på, blir antagligen en sväng ner till kommunhuset i laxå för att skriva in mig på vikarie listan, och efter det åker jag till dagiset och säger att jag mer än gärna jobbar när det fattas personal.

längre än så kommer jag nog inte i jobbsökandet på ett tag,
då vill ajg tillägga att jag faktiskt har fått jobb den 17/1 som förhoppningsvis blir fler dagar
så man får lite pengar iaf! :)

på onsdag bär det nog av till askersund för att hälsa på Carro & hennes lilla prins Noel som ajg inte haft tillfälle att träffa sedan jag kom hem, det ska bli mys! :D

och resten av veckan är ett mysterium som återstår att lösa,
eller nått sånt, haha

ne förresten så ska jag ju ut på lördag, första krogenrundan sedan man kom hem igen,
de kommer bli skit kul tror jag :D

men nu är det dags för tv,
eller en film :) kanske blir Enchanted! :D eller förtrollad som ni säger här i sverige ;P den är ju så bra!

nehe jaha de var väll det :)


dagens outfit:
image69
Mycket behaglig, men ändå j*vligt het ;) GRR

thats all!
Puss M



en kommentar kanske? =)
Postat av: Martina=)

Dagens outfit, den har man hört, men jag tror aldrig den har varit som snygg denna:P HAHAHA!

2008-01-07 @ 22:05:27

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0