The Happiest Place On Earth

image73

längtar tillbaka till mitt DisneyLand så otroligt mycket!
Paraden & fyrverkerierna är så vackra, man känner sig som ett litet barn på julafton,
som när man bara är så lycklig att man int ekan tänka på något annat än det som händer precis då.
det är en obeskrivlig känsla att sitta och titta när paraden flyter förbi i alla olika färger former och med många av alla älskade disney figurer.
Jag har iallafall DisneyLand att tacka för att jag har vart så lycklig i Usa,
självklart min familj därborta och alla andra underbara människor,
men DisneyLand, WOW
om jag fick önska något i världen som alla borde få se så är det
(ja ni kan ju räkna ut själva efter vad inlägget handlar om men iaf)
DISNEYLAND.

nu ska jag bara till Paris & Florida för att uppleva allt igen :)
och om jag inte tar mig dit så vet jag iallafall med 110% säkerhet att jag kommer åka tillbaka till mitt underbara California och gå på disneyland där igen :)

men nog om att DinseyLand är mitt favoritställe på hel jorden (so far)

så ska jag gå och lägga mig, har en viktig dag framför mig i morgon :)
PUSS M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0