onsdagskväll & grammisgalan

idag har vart en bra dag, väldigt seg & slö, men bra.
började med att vakna av ett sms kl 7.30 i morse, men somnade om tills alarmet på mobilen gick igån 9.40, men snoozade till 9.49 eftersom min snooze är på 9 minuter, skit dum tid, 5 hade vart bättre men men.

då gick ajg iaf upp, men ner lika fort i soffan igen :p
sen ringde tinus så då hoppde jag i kläderna och allt som måste ordnas innan man går utanför dörren
för att åka till askersund och hälsa på carro och hennes lilla noel!
SJUKT SÖÖÖT!
jag tog nästan med han hem =)

sen kom vi hem, samtalade med mor & far, för att sedan kila bort till tinus då vi skulle ner till laxå
för att hämta lite pizza, fan va fint de var.
men att man inte vet när det är dags att sluta äta.

efter pizzan gick jag hem & sov en timma ungefär, SKÖNT
sen kom tinus över och vi bara satt och gjorde inte så mycket, de är bra skönt ibland.
sen gick hon hem, då la jag mig i soffan och kollade på tv,

och i vanlig ordning som alla andra år så var det ju grammisgalan :)
alltid lika trevligt, sitter just nu och kollar på Lasse W, han är braaa!
han har aldrig vart nån direkt favorit, men han växer på en, man lär sig gilla hans musik.

pratade nyss med min familj på andra sidan oceanen, åååh!
saknar dom så himmla mycket!
och ashton var så glad, han hade fått sitt playstation 2 i julklapp :)
och london sa inte så mycket, jag ringde mitt i nap time tider så han var trött, inte på prathumör..
de var så kul att prata med Andrea & Roberth också! saknar dom så!
och dom saknar mig med :)
dom skulle precis åka till phoenix, az ,när jag ringde,
 så det var tur att jag inte väntade 10 min.
Robert hade fått nått jobberbjudande där så dom kanske flyttar dit igen.
dom ska kolla på lite hus och sånt när dom är där nu, allt sånt är mycket billigare där så de är ju därför.
lite synd tycker jag, att dom kanske flyttar ifrån havet
men jag har ju massa andra att bo hos om jag vill till california igen.

men det var iallafall kul att prata med dom, grinade såklart en liten skvätt också, men det hör till :p

men jag ska väll häva mig ner i soffan igen och kolla på tv,

ska bara säga välkommen hem till michaela också :)
nu är det slut på våra äventyr i LA, men danmark i sommar kanske?


Puss & godnatt!
M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0