kärt återseende & flygande kofångare

klockan börjar närma sig småtimmarna, men vad gör det
jag är ju arbetslös och det är helg!

igår var en mycket trevlig dag :)
började med att ajg åkte ner till världens bästa hanna & lilla nellie :)
så galet söt unge så man kan inte titta på henne tillräckligt mycket!
vad där i typ 4 timmar eller nått,
sen hem & äta lite grann, duscha och sedan häva mig iväg till kumla för att träffa Jessika (äntligen)
& käka lite pizza, så vi satt och tog igen allt vi missat den sista tiden, mycket mycket trevligt :)
sedan bar det av till västra åby för att slå oss ihop med emelia, emelie & fält.
vilka lirare! :P

(låten som var het hela kvällen)

hade iaf en mycket trevlig kväll med lets dance, allsång framför datorn, bilar på gärdet & flygande kofångare,
det var hur kul som hellst såhär i efterhand :p

fick skjuts hem till bror och där var det sova som stog på schemat,
vaknade runt 7 nångång men somnade om igen
 vaknade sedan av att min bästa tinus ringe och ville tala lite :)
hon är ju numera en arbetande kvinna så vi hinner inte ses lika ofta nu =/
ioförsig så jobbade ju jag två dagar den här veckan med, men ändå :p

sen hävde jag mig hemmåt för att slappa i soffan och vänta på att mor & far skulle komma hem med lite mat :)
se nhände inte så mycket mer, la mig i sängen och kollade på tv, sov en kvart typ.
sen orkade jag ite ligga kvar längre då ringde jag min farmor och frågade omhon var hemma,
de var hon så vi åkte ner dit en sväng och talade lite,
sen åkte vi hem och då följde hon med upp till röfors för vi skulle basta :)
de är alltid lika trevligt att sitta i bastun och sncka massa skit med mummi!
sen var de soffan en stund,men de var inget bra på tvn ikväll så jag gick in till sängen
och la ett säkert kort i dvdn,
Charlie and the Chocolate factory !
den är banne mig lika bra varje gång!

när den tog slut blev det lite zappande på tvn och nu sitter jag här och har precis borstat tänderna
& sängen ropar efter mig, då är de lika bra att gå ;)

Nattinatt
Puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0